"Emitent prognozuje dalszy wzrost przychodu ze sprzedaży w czwartym kwartale 2016 roku do kwoty 550 tysięcy złotych w porównaniu do 300 tysięcy w trzecim kwartale i niecałych 300 tysięcy w pierwszym półroczu 2016 roku" - czytamy w komunikacie.

Korekta prognoz związana jest z przesunięciami w harmonogramie wydawniczym, w szczególności zmianą strategii wydawniczej dla gry Robonauts, oraz mniejszymi od zakładanych przychodów z gry Geki Yaba Runner na platform iOS/Android, podano także.

"Równocześnie spółka zadecydowała o zaprzestaniu prognozowania wyników od roku 2017 i odwołaniu prognoz na rok 2017 przedstawionych w dokumencie informacyjnym spółki z dnia 1 września 2016 roku. Zaprzestanie prognozowania wyników jest związane z rozszerzeniem działalności spółki o działalność wydawniczą dla firm trzecich i przewidywanymi zmianami w harmonogramie wydawniczym, w szczególności poprzez podpisywanie kolejnych umów wydawniczych, na przestrzeni roku 2017" - czytamy także.

S.A. jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. i wyprodukowało już łącznie ponad 20 gier wideo. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od września 2016 r.

(ISBnews)