Bikershop odnotował 30-proc. wzrost sprzedaży rowerków dziecięcych r/r w pierwszych trzech kwartałach, poinformował prezes Stanisław Kwiecień. W IV kw. sprzedaż powinna utrzymać podobną dynamikę.



"Odnotowaliśmy znaczące zainteresowanie dziecięcymi rowerami i akcesoriami, których wartość sprzedaży wzrosła średnio o ponad 20% w sprzedaży detalicznej i hurtowej. Marka Puky - rowerki dziecięce - odnotowała ponad 30-proc. wzrost sprzedaży rok do roku" - powiedział Kwiecień podczas czatu inwestorskiego zorganizowanego przez ISBnews.

Bikershop oferuje oprócz sprzętu rowerowego, także zimowy, biegowy i specjalistyczny triathlonowy, zarówno marek własnych, m.in. Creon, Boplight, Bop Components, Boptools, Boplock czy Oscar, jak i brandów takich jak m.in. KTM, Sigma, Zefal, Cratoni, Axa.

"W naszej ofercie mamy poza sprzętem rowerowym sprzęt zimowy, biegowy i specjalistyczny triathlonowy. Nie planujemy znaczącej rozbudowy oferty o inne dyscypliny, ale biorąc pod uwagę, że cieszą się one bardzo dużym zainteresowaniem mamy plany zwiększenia oferty " - zapewnił Kwiecień.

Bikershop to polski dystrybutor sprzętu sportowego, akcesoriów oraz odzieży sportowej, produkowanych przez światowych producentów rowerowych, narciarskich, snowboardowych oraz triathlonowych. W 2015 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 111,5 mln zł i wypracowała zysk netto na poziomie 5,4 mln zł. Prognozy na cały 2016 przewidują osiągnięcie 160 mln zł przychodów przy 7,5 mln zł zysku netto.

(ISBnews)