"Urządzenie Braster trafiło do sprzedaży 19 października. W pierwszej kolejności było ono dostępne we własnym sklepie internetowym, który pozwala spółce na maksymalizację marż" - czytamy w komunikacie.

Braster rozpoczął sprzedaż swojego urządzenia do wsparcia diagnostyki raka piersi w połowie października br.

Ustalona przez spółkę strategia sprzedaży przewiduje, że na całkowitą cenę składa się koszt urządzenia oraz 24-miesięczny abonament w trzech wariantach cenowych, podano także.

"W przypadku polskiego rynku, własny sklep online i sieci apteczne będą stanowić dla nas kluczowe kanały dystrybucji. Podjęcie współpracy z kolejnymi sieciami aptecznymi pozwoli nam istotnie zwiększyć zasięg dotarcia do klientów. W dalszym ciągu trwają negocjacje nowych umów" - powiedział prezes Marcin Halicki, cytowany w komunikacie.

Działania firmy aktualnie koncentrują się na intensywnej kampanii promocyjnej urządzenia w Polsce. Jednocześnie spółka kończy prace nad strategią sprzedaży na rynkach zagranicznych, podano również.

Braster jako jedyna firma na świecie posiada sprawdzoną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą opracowała prototyp urządzenia Brater Tester - innowacyjnego medycznego testera termograficznego służącego do wczesnego wykrywania patologii piersi, w szczególności raka piersi. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od czerwca 2015 r.

(ISBnews)