Warszawa, 08.03.2019 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w styczniu br. wyniosła ok. 37 mln i była 4% wyższa r/r, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy kapitałowej Redan wyniosła ok. 76 mln zł i była wyższa o ok. 2% r/r.
"Na rynku modowym sprzedaż towarów w lutym 2019 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była wyższa o ok. 17% porównując do lutego poprzedniego roku" - czytamy w komunikacie.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec lutego 2019 wyniosła 138,2 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 3% w odniesieniu do lutego 2018.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w lutym 2019 wyniosły 3,1 mln zł co oznacza wzrost o 22% w stosunku do lutego 2018 roku, podano również.
W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 6 mln zł i była o 7% wyższa r/r.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec lutego 2019 wyniosła 36,8 tys. m2, tj. była na poziomie o 2% wyższym r/r.
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w lutym 2019 r. wyniósł ok. 20 mln zł, co oznacza spadek o 5% w porównaniu do lutego roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 42 mln zł i była niższa o ok. 7% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzednie" - czytamy dalej.
"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w lutym 2019 wyniosły ok. 0,6 mln zł, co oznacza podobny poziom, jak w lutym 2018 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 1,2 mln zł i była niższa o ok. 6% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego" - podano także.
Sieć TXM na koniec lutego składała się z 380 sklepów własnych o łącznej powierzchni 101,3 tys. m2, która była o ok. 3,9% niższa niż na koniec lutego 2018.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.
(ISBnews)