Konflikt interesów? Producenci wódki uczą, jak przekonać kobietę w ciąży o szkodliwości alkoholu

autor tekstu:Klara Klinger  Patrycja Otto  Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
22 stycznia 2019 godz: 09:01 | Aktualizacja: 2019-01-22 09:07:55.13395+01Powrót do artykułu »

Agencja walcząca z problemami alkoholowymi krytykuje program sponsorowany przez przemysł spirytusowy.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
57 mld zł. Wartość całego rynku alkoholi w Polsce
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze