Dziennik Gazeta Prawna od lat wyróżnia wpływowych w gospodarce. W tym, niezwykłym roku, chcemy wspólnie z uczestnikami debaty zastanowić się czym staje się i czym powinno być bycie wpływowym. Czy jest nim właśnie odpowiedzialne przywództwo? A może odpowiedź na pytanie o to jak zachować się powinien wpływowy leży poza zakresem modnych dziś biznesowych słów? Czy opłaca się być wpływowym? Czy jest to jedynie realizacja osobistych ambicji czy wręcz przeciwnie – bycie wpływowym to zmierzenie się z poczuciem odpowiedzialności? Czy przyjęcie na barki takiego ciężaru jest poświęceniem osobistym, które przynosi większe dobro otoczeniu? Jaki jest praktyczny wymiar i korzyść z bycia wpływowym i jaką za ta wpływowość należy zapłacić cenę?

Zapraszamy do obejrzenia debaty online 18 marca o godz. 11:00 na www.forsal.pl

Reklama

Zagadnienia:

• co to znaczy być wpływowym w polskiej gospodarce?

• jakich wpływowych potrzebuje Polska?

• czy firmie i przedsiębiorcy opłaca się być wpływowym?

• co oznacza pojęcie bycia wpływowym we współczesnym świecie?

• jaka odpowiedzialność wiąże się z byciem wpływem?

• w jaki sposób współcześnie zmienia się pojęcie wpływowości?

• jaka jest cena bycia wpływowym?

Uczestnicy:

- Krzysztof Krystowski, Prezes Związku Klastrów Polskich

- Draginja Nadaždin, Dyrektorka Amnesty Innternational Polska

- Marian Owerko, Przewodniczący Rady Nadzorczej Bakalland i Wiceprezes Polskiej Rady Biznesu

- Artur Wiza, Wiceprezes Zarządu, Asseco Poland S.A.