Szybka moda, szybka reakcja. Afery wizerunkowe trzęsą światem sieciówek

autor tekstu:Marta Mitek  Źródło:MAGAZYN DGP
18 lutego 2018 godz: 09:00Powrót do artykułu »

Inwestorzy przestają wierzyć w markę, która nie odnajduje się na rynku e-commerce i traci sympatię klientów. H&M, niegdyś ulubieniec konsumentów, dziś nie nadąża za zmianami w społeczeństwie. Choć najwięcej zamieszania spowodowało kontrowersyjne zdjęcie, eksperci podkreślają, że większym skandalem jest wykorzystywanie robotników w Azji. 


  • « wstecz
  • dalej »
1/1
H&M
statystyki

Komentarze (6)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze