Od piątku do niedzieli do aplikacji zarejestrowało się 554 tys. użytkowników (tylko w niedzielę rekordowe 244 tys.). Firma badawcza Apptopia szacuje liczbę mobilnych użytkowników HBO Max na niewiele poniżej 12 mln.

Kolejne 2,3 mln osób z całego świata zainstalowało w okresie świąt Bożego Narodzenia mobilną aplikację Disney+, co stanowi 28-proc. wzrost w porównaniu z poprzednim weekendem.

Animacja Pixara „Soul”, która została udostępniona w serwisie Disney + w Boże Narodzenie, wygenerowała po swoim kinowym debiucie na kilku międzynarodowych rynkach, w tym w Chinach, około 7,6 mln dol.

Weekendowe wyniki będą dokładnie analizowane przez kierownictwo Hollywood i inwestorów, ponieważ studia zdecydowały się opublikować dwa duże filmy („Soul” i „Wonder Woman”) jednocześnie w kinach i serwisach streamingowych. „Wonder Woman” wygenerowało na serwisach streamingowych w weekend 16,7 mln dol.

Reklama

Inwestorzy odebrali nową strategię jednoczesnego udostępniania jako sukces. Wartość akcji Disneya osiągnęła nowy rekord. Również Cinemark Holdings zyskiwało w poniedziałek.