Boty i fikcyjni użytkownicy sieci stają się plagą indyjskich reklamodawców

autor tekstu:apat  Źródło:Media
19 marca 2019 godz: 06:30 | Aktualizacja: 2019-03-19 10:36:32.83386+01Powrót do artykułu »

Oszustwa w sieci kosztowały w zeszłym roku indyjskich reklamodawców aż 1,63 mld dol. - pisze Quartz.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
reklama, media
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Boty i fikcyjni użytkownicy sieci stają się plagą indyjskich reklamodawców
statystyki

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze