Klienci celowo wprowadzani w błąd? UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Nowej Telefonii

autor tekstu:Źródło:PAP
30 lipca 2018 godz: 13:02Powrót do artykułu »

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Nowej Telefonii; ze skarg, jakie wpłynęły na tę firmę wynika, że jej przedstawiciele mogą wprowadzać konsumentów w błąd, sugerując, że reprezentują ich dotychczasowego operatora - poinformował w poniedziałek UOKiK.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
Ptaki siedzące na przewodach telefonicznych
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Ptaki siedzące na przewodach telefonicznych
statystyki

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze