Warszawa, 09.09.2019 (ISBnews) - CDRL zanotowało 15,2 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej (wzrost o 4% r/r) i 1,8 mln zł przychodów w kanale e-commerce w sierpniu, podała spółka.
"W sierpniu osiągnęliśmy dobre wyniki sprzedaży w sieci detalicznej, poprawiliśmy zarówno przychody, jak i osiąganą marżę na sprzedaży. Jednocześnie zanotowaliśmy spadek sprzedaży r/r w kanale e-commerce, który był spowodowany czynnikami sezonowymi - pogodą i łagodniejszymi promocjami. Mniejsze promocje, które wynikały z przyjętej polityki sprzedaży bieżącej kolekcji oraz braku konieczności wyprzedaży zapasu towaru z poprzednich sezonów, co miało miejsce w roku ubiegłym, przełożyły się na spadek obrotu, ale jednocześnie o ponad 13 pkt proc. poprawiliśmy marżę" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Na przestrzeni ośmiu miesięcy br. polska sieć detaliczna marki Coccodrillo wypracowała 99,8 mln zł przychodu - jest to o 5% więcej r/r. W tym okresie w krajowym kanale internetowym sprzedaż wyniosła 14,9 mln zł i była wyższa względem roku ubiegłego o 14%, podano również.
"Grupa CDRL podjęła decyzję o zmianie sposobu informowania o wynikach sprzedażowych. Dane dotyczące przychodów ze sprzedaży będą obejmowały również białoruską sieć Buslik i będą publikowane po zakończeniu kwartału. Pierwsza publikacja danych w nowej formule planowana jest na początek października i obejmie przychody za III kwartał 2019 r." - wskazano także.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.
(ISBnews)