Warszawa, 09.04.2019 (ISBnews) - iFun4all wprowadzi na rynek nową markę własną "Draw Distance", pod którą planowane jest wydawanie kolejnych produkcji cyfrowych, podała spółka. Jest to krok w kierunku zmiany nazwy studia, która ma dokonać się jeszcze w II kwartale 2019 r.
"iFun4all tworzy nową markę Draw Distance. Zostaje ona wprowadzona ze względu na zbliżającą się kampanią marketingową najnowszej produkcji spółki. Jest to pierwszy krok w kierunku zmiany nazwy studia, która ma dokonać się jeszcze w II kwartale 2019 r. Nowa marka to początek nowej ery dla spółki, która chce tworzyć gry bardziej artystyczne, niestandardowe i wyróżniające się graficznie. Tytuły, w których liczy się fabuła, postacie i aspekty wizualne, wpasowujące się w filozofię tworzenia gier 'niezależnych'. Takie właśnie skojarzenia budzi wykorzystywany podczas produkcji gier termin 'Draw Distance'" – czytamy w komunikacie.
"Draw Distance czyli odległość rysowania obiektów to termin używany w odniesieniu do gier komputerowych. Mówi o tym, z jakiej odległości mają być widoczne obiekty w trójwymiarowej, wirtualnej scenerii. Zwiększenie dystansu nie zawsze jest złe i umożliwia rozszerzenie spektrum widoczności. Liczymy na to, że podobnie zadziała w naszym przypadku" – powiedział prezes Michał Mielcarek, cytowany w komunikacie.
W maju tego roku iFun4all obchodzi swoje 10. urodziny, co stanowi idealny moment na krok do przodu. Na przestrzeni tych ostatnich lat spółka odnalazła swoją biznesową tożsamość i stała się świadomym twórcą oraz liczącym się partnerem biznesowym. Obecnie wypracowana przez firmę strategia znacznie różni się od początkowych założeń, dlatego też czas by wprowadzić zmiany, wskazano w informacji.
Marka dotychczas kojarzona z zabawą i grami mobilnymi przeobraża się w markę bardziej poważną i dojrzałą. W dalszym ciągu jednak chce, aby jej produkty dostarczały rozrywkę, jednakże na zupełnie nowym poziomie i o wyższej jakości. Nowa marka i w konsekwencji zmiana nazwy studia ma dać zastrzyk świeżej energii, który sprawi, że spółka i jej produkty zyskają na atrakcyjności w oczach odbiorców, dodano także.
"Z powodów formalno-prawnych jeszcze nie zmieniamy nazwy studia, ale jest to pierwszy krok w tym kierunku. Wprowadzając teraz nową markę chcemy przyzwyczaić naszych odbiorców do nowości i dać im czas, by skojarzyli z nią zbliżającą się premierę. O szczegółach kampanii marketingowej naszej najnowszej gry poinformujemy wkrótce" – dodał Mielcarek.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.
(ISBnews)

(ISBnews)