Warszawa, 09.04.2019 (ISBnews) - 4fun Media wypracowało na poziomie skonsolidowanym 57 mln zł przychodów, 12 mln zł EBITDA i 7,9 mln zł zysku netto ze sprzedaży w 2018 r., według szacunkowych danych, podała spółka.
"Szacunkowe, skonsolidowane wyniki finansowe za 2018 rok, w pozycjach: przychody ze sprzedaży, EBITDA oraz zysk netto.
- przychody ze sprzedaży: 57 mln zł (114,8% przychodów w stosunku do 2017 roku)
- EBITDA: 12 mln zł (104,5% wskaźnika EBITDA w stosunku do 2017 roku)
- zysk netto ze sprzedaży: 7,9 mln zł (107% zysku w stosunku do 2017 roku)" – wymieniono w komunikacie.

Jednostkowe i skonsolidowane sprawozdania finansowe zawierające ostateczne wyniki finansowe za 2018 rok, zostaną opublikowane w dniu 25 kwietnia 2019 roku (czwartek), zaznaczono również.
Grupa 4Fun Media S.A. jest firmą działającą na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych ze szczególnym uwzględnieniem rynku telewizji tematycznych. 4Fun Media S.A. jest interaktywną platformą telewizyjną, dystrybuującą treści wideo poprzez telewizję, telefonię komórkową, platformy IPTV, internet oraz autorskie rozwiązania typu second screen (aplikacja 4Fun App). Do grupy kapitałowej 4fun Media S.A. należą tematyczne kanały telewizyjne 4Fun.tv, 4Fun Dance oraz Gold Hits, spółka Program - dystrybutor tematycznych programów telewizyjnych i treści multimedialnych w różnych formatach, pierwsza hybrydowa agencja reklamowa w Polsce - Bridge 2 Fun Sp. z o.o. oraz największa sieć Digital Signage w Polsce - Screen Network Sp. z o.o.
(ISBnews)