Warszawa, 02.04.2019 (ISBnews) - LiveChat Software miał 26 714 klientów korzystających z płatnego rozwiązania LiveChat według stanu na 1 kwietnia, podała spółka. W marcu liczba klientów wzrosła o 335 firm netto.
"Według danych pochodzących z systemów sprzedaży na 1 kwietnia 2019 r. liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 26 714. W ujęciu miesiąc do miesiąca liczba klientów wzrosła o 335 netto (uwzględniając odejścia). Dla porównania na początku poprzedniego miesiąca (1 marca 2019 r.) liczba klientów spółki wynosiła 26 379. Przed rokiem (1 kwietnia 2018 r.) liczba klientów wynosiła 24 065" - czytamy w komunikacie.
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta.
Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
(ISBnews)