Warszawa, 27.02.2019 (ISBnews) - Livechat Software odnotował 13,74 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. roku finansowego 2018/2019 (1 października - 31 grudnia 2018) wobec 12,41 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 16,97 mln zł wobec 15,54 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA wzrósł o 12% r/r do 17,9 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 27,78 mln zł w III kw. r. fin 2018/2019 wobec 22,83 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. r. fin. 2018/2019 (1 kwietnia - 31 grudnia 2018) spółka miała 42,07 mln zł skonsolidowanego zysku w porównaniu z 35,5 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 79,88 mln zł w porównaniu z 66,44 mln zł rok wcześniej.
"Pracujemy i inwestujemy, żeby nadal dynamicznie rosnąć. Na koniec roku nasz zespół liczył już około 140 osób wobec prawie 80 rok wcześniej. Ta silna ekipa pracuje nad nową wersją LiveChat i nowymi produktami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak rozwija się ChatBot, a już niedługo rozpoczniemy komercjalizację HelpDesk" - powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
W ciągu dziewięciu miesięcy roku finansowego spółka wypracowała przepływy operacyjne w wysokości 46,4 mln zł i na koniec tego okresu dysponowała środkami w wysokości 34,5 mln zł.
"Sami finansujemy swój rozwój i dzielimy się zyskami z akcjonariuszami. Podtrzymujemy zamiar przeznaczania na dywidendę całego zysku netto i wypłacania zaliczek" - podkreślił Ciepły.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. r.fin. 2018/2019 wyniósł 41,89 mln zł wobec 35,33 mln zł zysku rok wcześniej.

Wrocławska firma jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu "live chat dla biznesu". Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
(ISBnews)