Warszawa, 12.12.2018 (ISBnews) - Strategia Murapolu na lata 2019-2021 zakłada 3-3,5 tys. mieszkań sprzedanych rocznie oraz tyle samo przekazanych, podała spółka w prezentacji. Zastrzegła, że główne mierniki strategiczne opierają się na obecnych zasobach grupy, bez uwzględnienia możliwości pozyskania dodatkowych środków finansowych w IPO.
Murapol ocenił też długookresową możliwość kwartalnych przekazań na 0,8-1 tys. mieszkań.
Ponadto, zgodnie z prezentacją, spółka zamierza wprowadzać rocznie 3,5-4 tys. mieszkań do sprzedaży.
Na koniec 2019 r. wartość wskaźnika dług netto/kapitały własne ma mieć wartość poniżej 0,6x, podano także.
Murapol podał wczoraj, że przyjął strategię grupy kapitałowej na lata 2019-2021+, która zakłada m.in. wysoką dywersyfikację geograficzną, skupienie i wykorzystanie zasobów wyłącznie na biznesie deweloperskim oraz wzmocnienie pozycji na rynkach finansowych poprzez "przykładowo emisję instrumentów finansowych (jak np. akcji)".
Murapol jest ogólnopolskim holdingiem inwestycyjnym działającym w obszarze budownictwa mieszkaniowego. Obecna oferta mieszkaniowa grupy dostępna jest w kilkunastu miastach.
(ISBnews)