"Poczta Polska w e-commerce w Polsce rośnie jednak szybciej, bo przy swojej ogromnej skali działania to ponad 20 proc. r/r. W tym roku z obszaru paczkowo-kurierskiego wygenerujemy znacznie ponad 80 mln zł więcej niż w zeszłym roku" - powiedział dyrektor zarządzający w segmencie klienta biznesowego Sławomir Żurawski, cytowany w komunikacie.

Z raportu Poczty Polskiej wynika także, że przesyłki kurierskie wybiera ok. 30 proc. proc klientów.

Poczta Polska ogłosiła pod koniec marca br. swoją strategię rozwoju. Motorem wzrostu grupy będą usługi paczkowe i kurierskie. Oznacza to dwukrotny wzrost przychodu z paczek i łańcucha usług dla e-commerce: powyżej 1,5 mld zł. Firma chce także jak najlepiej obsługiwać rynek tradycyjnych listów, które wciąż stanowią większość przychodów Poczty.

>>> Czytaj też: Merlin.pl uratowany? Topmall zajmie się odbudową sklepu internetowego

Reklama