Warszawa, 06.03.2018 (ISBnews) - Sprzedaż Gino Rossi spadła w lutym br. o 22,6% r/r i wyniosła 10,3 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń-luty br. sprzedaż spadła o 14,9% r/r do 22,5 mln zł.
Sprzedaż Simple w lutym wyniosła 4,4 mln zł, tj. mniej o 25,9% niż rok wcześniej, zaś narastająco odnotowała spadek o 20,9% r/r do 10 mln zł, podano w komunikacie.
Udział sprzedaży B2B Gino Rossi wyniósł 21,3% i spadł w porównaniu z lutym 2017 r. o 13,8 pkt proc., podano także.
"Jednocześnie zarząd informuje, że począwszy od raportu za styczeń 2018 roku spółka dokonała aktualizacji w zakresie prezentacji miesięcznych danych operacyjnych. Informacje o poziomie zrealizowanej marży brutto w kanałach detalicznych będą przekazywane w odstępach kwartalnych. W pozostałym zakresie polityka ujawniania danych operacyjnych nie będzie podlegała zmianom" - czytamy też w komunikacie.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.
(ISBnews)