Warszawa, 17.05.2018 (ISBnews) - Unified Factory, pomimo zatrzymania prezesa, kontynuuje bieżącą działalność i realizuje nowe wdrożenia na Filipinach, podała spółka.
"Spółka jest w trakcie kilku wdrożeń na rynku azjatyckim. Jednym z nich jest wdrożenie realizowane dla towarzystwa ubezpieczeniowego zarejestrowanego w Manila/Makati na Filipinach. Wdrożenie przewiduje integrację kanałów sprzedaży i obsługi klienta za pomocą platformy Customer Service Automation. Jednocześnie spółka dostarczy system automatyzujący komunikację między zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta (back office). Integratorem w tym projekcie jest międzynarodowy potentat z branży IT, który wspiera sprzedaż produktu Unified także na innych rynkach zagranicznych" - czytamy w komunikacie.
W ostatnich dniach Unified wygrała przetarg na dostawę systemu dla filipińskiego oddziału japońskiego potentata z sektora IT. Przedmiotem wdrożenia będą rozwiązania automatyzujące obsługę klienta i integrujące kanały komunikacyjne wraz z social media, podano również.
"Trzecie zlecenie spółka pozyskała w postępowaniu przetargowym dla lokalnego operatora telekomunikacyjnego na Filipinach. Umowa przewiduje sprzedaż platformy do klientów końcowych operatora, w tym lokalnych dostawców usług na rynku BPO" - czytamy dalej.
Wartość opisanych wdrożeń przekroczy w pierwszym etapie realizacji kilkaset tysięcy dolarów amerykańskich i może ulec zwiększeniu o kolejne zlecenia realizowane w ramach obecnych kontraktów. Równolegle spółka prowadzi intensywne rozmowy w sprawie pozyskania kolejnych zleceń na wdrożenia systemu CSA zarówno na Filipinach, jak i w całym regionie APAC. Ich finalizacji można oczekiwać na przełomie drugiego i trzeciego kwartału, podsumowano w informacji.
Na początku maja sąd nie przychylił się do wniosku o uchylenie dalszego stosowania środka zabezpieczającego wobec prezesa Unified Factory Macieja Oknińskiego, co oznacza, iż prawdopodobnie nie będzie on mógł pełnić swoich obowiązków co najmniej do końca czerwca 2018 roku.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.
(ISBnews)