Warszawa, 01.04.2019 (ISBnews) - LPP odnotowało 105 mln zł skonsolidowanej straty operacyjnej w I kw. 2019 r. przy 1 830 mln zł przychodów (wzrost o 16% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.
"Zarząd LPP SA przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane skonsolidowane dane finansowe grupy kapitałowej LPP SA za I kwartał 2019 r.:
- Przychody ze sprzedaży: 1 830 mln zł (wzrost o 16% r/r),
- Zysk brutto na sprzedaży: 800 mln zł (wzrost o 12% r/r),
- Koszty SG&A: 895 mln zł (wzrost o 9% r/r),
- Strata na działalności operacyjnej (EBIT): 105 mln zł (wobec 118 mln zł straty na działalności operacyjnej w I kwartale 2018 roku),
- Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w całym I kwartale 2019 roku wzrosły o 11,4%,
- Powierzchnia handlowa na koniec I kwartału 2019 roku wyniosła 1 086 tys. m2 (wzrost o 8,5 % r/r)" - czytamy w komunikacie.
Spółka zastrzegła, że obliczenia powyższych danych zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu na dzień 1 kwietnia 2019 r. i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.
"Jednocześnie zarząd LPP informuje, że szczegółowy raport finansowy za I kw. 2019 r. zostanie opublikowany w dniu 28 maja 2019 r." - czytamy dalej.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
(ISBnews)