Warszawa, 14.05.2019 (ISBnews) - Udział Grupy Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do 28% w I kw. br., podała spółka.
Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy Polsat wzrosły o 0,5% r/r do 271 mln zł, pomimo spadającego o 3,1% r/r rynku - do 965 mln zł (efekt wysokiej bazy), podano w prezentacji wynikowej, powołując się na dane Starcom i analizy własne.
Grupa Polsat i kanał główny znalazły się w czołówce oglądalności w grupie komercyjnej. Kanał główny odnotował 11,2% udziału w oglądalności, dynamika udziałów w oglądalności Grupy Polsat spadła do 23,4% z 23,9% rok wcześniej, wskazano także w prezentacji.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.
(ISBnews)