Warszawa, 22.05.2019 (ISBnews) - LPP zamierza uruchomić nowe Centrum Dystrybucyjne w Brześciu Kujawskim w I połowie 2022 roku, podała spółka. W 2020 r. rozpocznie się wieloetapowy proces rekrutacji pracowników.
Równolegle do postępujących prac projektowych LPP angażuje się w rozwój lokalny i wzmacnia współpracę z samorządem Brześcia Kujawskiego. W ramach partnerstwa inwestor z Pomorza wesprze inicjatywy sportowe i program edukacyjny skierowany do najmłodszych mieszkańców gminy, podano także.
"Zgodnie z planem koncepcja Centrum w Brześciu Kujawskim ma powstać do końca tego roku. W pierwszej połowie 2020 roku ogłoszony zostanie przetarg na realizację i rozpocznie się etap budowy. Finał prac budowlanych i rozpoczęcie montażu technologii logistycznej planowane są na pierwszą połowę 2021 roku. Końcowym etapem będzie uruchomienie technologii logistycznej, co potrwa około roku. Pierwsze wysyłki z produktami LPP ruszą z Brześcia Kujawskiego w świat w pierwszej połowie 2022 roku" - czytamy w komunikacie.
Inwestycja o wartości ok. 500 mln zł pozwoli na powiększenie obecnej powierzchni magazynowej LPP o 100 tys. m2. Z nowego Centrum Dystrybucyjnego do salonów LPP na całym świecie tygodniowo wysyłanych będzie nawet 10 mln ubrań i akcesoriów. Do obsługi logistycznej sieci sklepów w Polsce i za granicą polski producent zamierza zatrudnić kilkaset osób. Firma szukać będzie m.in.: pracowników magazynowych, specjalistów utrzymania ruchu, pracowników logistyki, inżynierów i menedżerów. Wieloetapowy proces rekrutacji rozpocznie się w 2020 r., podano także.
"Jako firma odpowiedzialna za pracowników i przyszłe pokolenia chcemy być obecni w Brześciu Kujawskim nie tylko jako inwestor tworzący kilkaset miejsc pracy, ale także jako dobry sąsiad. Dlatego podpisaliśmy z gminą Brześć Kujawski list intencyjny, w którym zadeklarowaliśmy chęć podjęcia wspólnych działań na rzecz mieszkańców i gminy, w szczególności w obszarach o charakterze edukacyjnym, kulturalnym i rekreacyjnym. Bardzo się cieszymy, że dzięki współpracy z władzami Brześcia Kujawskiego będziemy mogli wesprzeć rozwój lokalny, zachęcać mieszkańców do aktywności sportowych i edukować dzieci i młodzież" - powiedział wiceprezes LPP ds. finansowych Przemysław Lutkiewicz, cytowany w komunikacie.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
(ISBnews)