Warszawa, 05.06.2019 (ISBnews) - CDRL zanotowało 12,8 mln zł przychodów z polskiej sieci detalicznej (wzrost o 2% r/r) i 1,4 mln zł przychodów w kanale e-commerce (wzrost o 18% r/r) w maju, podała spółka.
"W maju ponownie utrzymaliśmy wzrostowy trend sprzedaży, zarówno w salonach stacjonarnych, jak i sklepie internetowym. Szczególnie satysfakcjonuje nas dwucyfrowy wzrost w kanale e-commerce. Stawiamy na ten segment, nasze doświadczenie zdobyte w kraju chcielibyśmy wykorzystać również za granicą i rozwinąć w ten sposób sklep internetowy Buslik na Białorusi. Wciąż stawiamy na nasz flagowy brand Coccodrillo, jesteśmy dumni, że zbudowaliśmy markę, która cieszy się tak dużym zaufaniem wśród swoich klientów" - powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Narastająco, od stycznia do maja bieżącego roku przychody wypracowane w sieci detalicznej marki Coccodrillo wyniosły 59,2 mln zł i były wyższe o 3% r/r. W kanale internetowym łączna sprzedaż wyniosła 10,2 mln zł wobec 8,3 mln zł, a zatem wzrosła o 24% r/r, podano również.
Na koniec I kwartału 2019 roku w skład sieci handlowej grupy wchodziły 504 punkty handlowe. Z tego 251 salonów franczyzowych i własnych zlokalizowanych jest w Polsce, 144 w Unii Europejskiej, a 109 w pozostałych krajach świata.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.
(ISBnews)