"JLR wskazuje pozostałe kwoty, które według JLR nie pozostają wymagalne na dzień sporządzenia wezwania, a które staną się wymagalne z upływem dalszych odpowiednich terminów płatności, na które według JLR składają się następujące kwoty: z tytułu dostaw samochodów: 15 902 107,29 euro, z tytułu dostaw części: 2 453 556, 43 funtów brytyjskich" - czytamy w komunikacie.
JLR wskazuje na możliwość, według uznania JLR, cofnięcia przedmiotowego wezwania do zapłaty w przypadku zawarcia z BAP porozumienia dotyczącego ustalenia zasad spłaty należności, podano także.
"Emitent jednocześnie wskazuje, że przytoczona wyżej treść przedmiotowego wezwania w opinii emitenta zawiera omyłki ze strony JLR i jest wewnętrznie sprzeczna z prawidłowo sporządzonym wykazem (tabelą) kwot załączonym do wezwania" - czytamy dalej.
"Według opinii emitenta, stan należności BAP wobec JLR jest zgodny z treścią wykazu (tabeli) należnych kwot załączonych do wezwania i jest następujący:
- zobowiązania wymagalne z tytułu dostaw samochodów: 15 902 107,29 euro;
- zobowiązania niewymagalne z tytułu dostaw samochodów: 19 644 517,89 euro;
- zobowiązania wymagalne z tytułu dostaw części: 0,00 funtów brytyjskich;
- zobowiązania niewymagalne z tytułu dostaw części: 2 453 556, 43 funtów brytyjskich" - czytamy w komunikacie.
BAH oraz BAP nie osiągnęli porozumienia z JLR i będą kontynuowali negocjacje z JLR, podsumowano.
British Automotive Holding to generalny importer, wyłączny przedstawiciel na Polskę oraz diler samochodów Jaguar i Land Rover. W ciągu ponad 15 lat działalności na rynku motoryzacyjnym spółka sprzedała na polskim rynku ponad 14 tys. samochodów. Spółka od 2008 r. jest notowana na rynku głównym GPW.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama