"Już od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do wprowadzenia elementów AI do naszej platformy aby wspomóc jakość rekomendacji. Pozyskana kwota z pewnością przyśpieszy proces wdrażania tej technologii. W biznesie subskrypcyjnym system rekomendacji ma kluczowe znaczenie, czego przykładem może być wszystkim dobrze znany Netflix" - powiedział prezes Mikołaj Małaczyński, cytowany w komunikacie.

"Wdrożenie systemu rekomendacji spowoduje optymalizację kluczowych dla biznesów subskrypcyjnych parametrów, takich jak koszt pozyskania klienta (CAC), lojalność (LTV) a także zmniejszy poziom rezygnacji (churn rate). Naturalnie, dzięki skutecznemu dopasowaniu oferty do gustów czytelniczych, satysfakcja użytkowników również powinna się poprawić, co jest dla nas kluczowe" - dodał CTO i członek zarządu Legimi Mateusz Frukacz.

Reklama

Legimi prowadzi internetową sprzedaż e-booków oraz czytników. Spółka zadebiutuje na rynku NewConnect w środę, 14 kwietnia br.

(ISBnews)