"Zbudowaliśmy innowacyjne i efektywne narzędzie, które pomaga firmom sprzedawać online. Naszym celem jest wsparcie procesu sprzedaży, tak by zwiększyć jego efektywność i skalę. Systematycznie wprowadzamy nowe funkcjonalności i pozyskujemy nowych klientów. Aby przyśpieszyć nasz rozwój, chcemy pozyskać kapitał od inwestorów" - powiedział prezes Rafał Gawłowski, cytowany w komunikacie.

Samito oferuje sklepom i innym firmom pozyskującym klientów online szereg rozwiązań, które pomagają pozyskać użytkowników i zachęcić ich do dokonania zakupów. Zestaw narzędzi, który zbiorczo można opisać jako marketing automation, obejmuje m.in. silnik rekomendacji, trigger marketing, e-mail marketing, powiadomienia push, ratowanie koszyka czy dynamiczną zmianę layoutu, podano.

"Debiut na NewConenct planowany jest na przełom 2021 i 2022 r. Już w najbliższych tygodniach spółka planuje przeprowadzić emisję akcji, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój oraz marketing narzędzi Samito" - czytamy w komunikacie.

Reklama

Kampania crowdinvestingu zostanie zaprezentowana na platformie CrowdConnect.pl.

"Wejście na NewConnect pozwoli nam na zwiększenie rozpoznawalności oraz wiarygodności spółki w oczach obecnych i przyszłych kontrahentów, umocni również naszą pozycję na rynku pracy. Pozyskane finansowanie pozwoli nam natomiast na rozwój naszego autorskiego narzędzia Samito dla wydawców, m.in. wprowadzenie funkcjonalności umożliwiających samodzielną implementacje przez mniejszych wydawców. Pracujemy również nad narzędziem, które pozwoli na automatyczne tagowanie treści wideo" - dodał Gawłowski.

Głównym akcjonariuszem Samito jest Piotr Płocharski. W akcjonariacie spółki jest również mAccelerator należący do mBanku.

Samito prowadzi działalność w branży IT, oferując narzędzia wsparcia kampanii marketingowych w segmencie e-commerce. Spółka jest autorem narzędzia Samito dla wydawców.

(ISBnews)