Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) - wyniosły około 57,4 mln zł i były wyższe o ok. 18,2% r/r, podano w komunikacie.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej w segmencie odzieżowym zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2021 roku w tym segmencie wyniosła około 271 mln zł i była niższa o ok. 1,4% r/r.

Reklama

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 48,4 mln zł i były wyższe o ok. 37,6% r/r, zaś w ujęciu narastającym w ciągu 7 miesięcy br. - wyniosły ok. 238,1 mln zł i były wyższa o ok. 39,9% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lipcu br. przez grupę wyniosła ok. 53%% i była wyższa o ok. 3,9 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lipca 2021 roku wyniosła 52,2 tys. m2 i była niższa o 1,6% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lipcu 2020 r.

VRG S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

(ISBnews)