"Już październik pokazuje, że IV kwartał, który z reguły jest najlepszy w roku, zmierza właśnie w tym kierunku i sytuacja wygląda optymistycznie. Nie martwimy się o IV kwartał jeśli chodzi o wzrosty. Z kolei w 2022 roku nowe usługi, takie jak kampanie, usługi logistyczne czy finansowe, powinny pomóc nam nadal się rozwijać" - powiedział Rybak podczas telekonferencji.

Prezes Marcin Kuśmierz dodał, że dotychczasowa dynamika rozwoju to nie jest jeszcze poziom ambicji spółki.

Reklama

"Nie ukrywam, że naszą ambicją jest dotarcie do wzrostu trzycyfrowego. Patrzymy z dużym optymizmem na rynek w 2022 roku" - podkreślił.

Po 9 miesiącach 2021 r. przychody Shopera wzrosły o 65%, do 53,4 mln zł, a EBITDA skorygowana wyniosła 22,8 mln zł (wzrost o 39%).

"Dzisiaj istotniejszy jest dla nas wzrost sprzedaży niż wyniku EBITDA. Nie chcemy za szybko 'odcinać kuponów', jesteśmy skupieni na generowaniu gotówki, chcemy stać się wiodącym graczem jeśli chodzi o infrastrukturę e-commerce w Europie" - dodał prezes.

Spółka zapowiedziała również, że na IV kwartał 2021 r. planuje ogłoszenie strategicznego partnerstwa z globalnym dostawcą rozwiązań chmurowych, a także z dużym, renomowanym bankiem, który wprowadzi szerokie portfolio usług finansowych do platformy Shopera.

Natomiast do końca listopada br. ma się zakończyć proces migracji klientów przejętej w sierpniu platformy Shoplo, który obecnie zaawansowany jest w 70%.

"To również przyczyni się do wzrostu przychodów, bo będziemy mogli tym klientom zaoferować więcej usług, dostępnych w ramach platformy Shoper" - podsumował Kuśmierz.

Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.

(ISBnews)