Zysk operacyjny wyniósł 7,62 mln zł wobec 3,97 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

"Pomimo znaczącego wzrostu wydatków marketingowych, wzrost skali działalności i rozwodnienie kosztów stałych oraz poprawienie kluczowych wskaźników efektywności operacyjnej zaowocowało rentownością 6,5% na poziomie EBITDA, co odpowiada kwocie osiągniętej EBITDA w wysokości 10,1 mln zł w III kwartale 2021" - czytamy w raporcie.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 154,79 mln zł w III kw. 2021 r. wobec 90,19 mln zł rok wcześniej.

W I-III kw. 2021 r. spółka miała 11,86 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 4,35 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 424,39 mln zł w porównaniu z 263,43 mln zł rok wcześniej.

Answear.com to założony w 2011 e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Spółka prowadzi obecnie działalność w 8 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Grecji, Bułgarii, Czechach, Polsce, Rumunii, Słowacji, Ukrainie oraz Węgrzech. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od stycznia 2021 r.

(ISBnews)