W pierwszych kilkunastu minutach notowań nie zawarto transakcji na PDA spółki.

Big Cheese Studio jest 427. spółką notowaną na głównym rynku GPW oraz 13. debiutem na tym rynku w 2021 r.

Reklama

Plany debiutu poprzedziła pierwsza oferta publiczna akcji Big Cheese Studio. W ramach IPO spółka przydzieliła 797 264 akcji oferowanych. Cena emisyjna za jedną akcję wyniosła 35 zł. Redukcja w transzy małych inwestorów wyniosła 68,68%.

Całkowita wartość oferty przekroczyła 27,9 mln zł, do spółki trafiło ponad 4,7 mln zł. Środki z emisji nowych akcji Big Cheese Studio przeznacza na rozwój trzech nowych projektów, w tym Pizza Empire, B17 i projekt o roboczej nazwie Projekt V, podano w materiale prasowym.

"Konsekwentnie realizujemy nasze założenie dotyczące produkcji i wydawania gier o najwyższej jakości, przy zachowaniu dynamicznego tempa rozwoju. Tylko w pierwszej połowie tego roku nasza firma odnotowała 5,5 mln zł zysku netto oraz 5,8 mln zł zysku EBIT. Liczę, że sprzedaż wszystkich dodatków z serii 'Cooking Simulatora' dalej będzie utrzymywać zadowalający poziom i pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe spółki w kolejnych kwartałach. Jako podmiot publiczny będziemy na bieżąco informować inwestorów o naszych wynikach, wkrótce planujemy zaprezentować najnowsze wybrane dane finansowe Big Cheese Studio" - powiedział CFO Jakub Rafał, cytowany w komunikacie.

Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji, ekonomii i strategii działania. Strategia studia zakłada jednoczesne prace nad 2-3 nowymi produktami. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay.

(ISBnews)