Produkcja od sierpnia 2020 r. dostępna jest w sklepie Xbox Store, co pozwoliło spółce tylko w roku ubiegłym odnotować milion przychodów, podkreślono.

"Z uwagi na długi cykl życia naszego flagowego projektu ,,Cooking Simulator'' i przyjętą strategię rozwoju, konsekwentnie dbamy o poszerzanie kanałów dystrybucji. To dla nas bardzo ważne, ponieważ dywersyfikacja kanałów pozwala nam efektywnie poprawiać wyniki finansowe i przy okazji wspiera promocję produktu. Wśród kamieni milowych na ten rok przewidzieliśmy rozwój projektu w obszarze VR oraz o wersje konsolowe. Wszystko realizujemy zgodnie z planem. Premiera w sklepie Oculus Store już za nami, debiut był udany. Teraz przyszedł czas na wersje konsolowe. Właśnie podpisaliśmy umowę z Microsoftem, dzięki której 'Cooking Simulator' będzie dostępna w usłudze Xbox Game Pass. To rozwiązanie z obszerną biblioteką gier, które cieszy się dużą popularnością wśród posiadaczy konsol Xbox i użytkowników PC" - powiedział prezes Łukasz Dębski, cytowany w komunikacie.

Reklama

Gra "Cooking Simulator" na pierwszą konsolę trafiła w maju 2020 r. Debiut odbył się w sklepie Nintendo Switch. Kilka miesięcy później, w sierpniu 2020, tytuł trafił na urządzenie Xbox One. W maju 2021 r. przyszedł czas na konsolę Play Station 4, przypomniano w informacji.

Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji, ekonomii i strategii działania. Strategia studia zakłada jednoczesne prace nad 2-3 nowymi produktami. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od grudnia 2021 r.

(ISBnews)