PKN Orlen stawia na polskie produkty. Ich udział w sprzedaży na stacjach wzrośnie do 60 proc.

autor tekstu:Źródło:ISBnews
31 lipca 2018 godz: 12:03 | Aktualizacja: 2018-07-31 13:52:46.329657+02Powrót do artykułu »

PKN Orlen chce zwiększyć udział polskich produktów w sprzedaży na stacjach do 60 proc. z obecnych ok. 50 proc., zapowiedział prezes Daniel Obajtek. Orlen startuje z kampanią Polskie Soki i liczy na wzrost ich sprzedaży o 150 proc. w ciągu roku, dodał prezes.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
Stacja paliw Orlen. Fot. materiały prasowe
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze