Polska potrzebuje dobrego marketingu [OPINIA]

autor tekstu:Sebastian Hejnowski  Źródło:MAGAZYN DGP
18 marca 2018 godz: 08:15Powrót do artykułu »

Stało się. Nareszcie dotarło do polskiego społeczeństwa, że PR jest nieodzowną częścią budowania wizerunku. Jako naród przez lata żyliśmy w przekonaniu, że prawda się sama obroni. Takie myślenie jest dziś przejawem skrajnego idealizmu, a mówiąc bardziej dosadnie: naiwności.

2/2
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: Dziennik Gazeta Prawna
statystyki

Komentarze (17)

  • Tow. Jaroslaw(2018-03-18 09:42) Zgłoś naruszenie 3014

    Mamy przecież świetny PR - bóg, honor, ojczyzna, różaniec do granic, wstawanie z kolan, wolskie obozy śmieci.

    Odpowiedz
  • A(2018-03-18 14:09) Zgłoś naruszenie 231

    Prowadzę biuro podróży, które przyjmuje gości z Dalekiego Wschodu. Zgadzam się absolutnie z tym, że Polska klęczy na kolanach i prosi o dobry PR. Sam fakt, że nasi klienci z własnej inicjatywy proszą, żeby mniej czasu spędzić w Polsce, a więcej w sąsiednich Czechach mówi za tym, że nasz kraj bardzo cierpi na braku spójnego wizerunku. Ministerstwo Kultury uważa, że kreowanie wizerunku to nie ich praca, bo MK jest od promocji kultury wyższej, tj. sztuki; Ministerstwo Sportu i Turystyki uważa, że oni są jedynie od promowania i sprzedaży biletów do muzeów, a nie promowania wizerunku; zaś Min. Spr. Zagranicznych sądzi, że są tylko od dyplomacji - jednak ostatnio się coś zmienia i to właśnie ta organizacja zaczyna wieść prym w kreowaniu naszego wizerunku zagranicą. Gdybyśmy mieli do wyboru wino mołdawskie i wino francuskie, który produkt byśmy w pierwszej kolejności kupili? Z pewnością wino z Francji, bo kupujemy razem z butelką element romantyzmu i francuskiego sznytu, a Mołdawia? A co to jest w ogóle Mołdawia?

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Widz(2018-03-18 11:49) Zgłoś naruszenie 1613

    Tvn kłamie!Ot,taki antypolski,postesbecki PR..

    Odpowiedz
  • Jon(2018-03-18 11:42) Zgłoś naruszenie 159

    Tusk???Ten pan myślał,myśli i będzie myślał tylko o swoim koncie osobistym.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • MARKET PRODUCT(2018-03-18 09:17) Zgłoś naruszenie 142

    PR to też brak nachalności. Tki błąd popełniają dziś syjoniści zniechęcając do siebie znaczną cześć opinii światowej. Dobry PR musi być jak fajna reklama w TV - nie za często i delikatnie. Nie na chama.

    Odpowiedz
  • ADAMS(2018-03-18 08:53) Zgłoś naruszenie 123

    Jeżeli chodzi o Brukselę w kontekście wygadywanie bzdur to trzeba ukarać unijnego polityka co wyzywa Polaków od faszystów.

    Odpowiedz
  • Nauczyciel angielskiego(2018-03-18 12:23) Zgłoś naruszenie 912

    Autor ma wyrazne sympatie haha - czyzby za duzo tvn-u sie naogladal

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • gol(2018-03-18 15:17) Zgłoś naruszenie 73

    Tyle że negatywny PR robią nam za granicą pewne dwie zdradzieckie partie + media z obcym kapitałem

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • szkoda(2018-03-18 10:19) Zgłoś naruszenie 615

    Na marke Polski bardzo negatywnie wplywaja rzady sredniowiecznego, nienawistnego Jaroslawa i jego wiernych ciemniakow. To plasuje nas na poziomie Bialorusi

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • taka prawda(2018-03-19 00:38) Zgłoś naruszenie 20

    Polacy , ktorzy sie porozłaziły się po zamożnych krajach unijnych robia też kiepski RP.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze