1200 km/h coraz bliżej. Hyperloop zaprezentował pierwszą kapsułę pasażerską [ZDJĘCIA]

autor tekstu:KN  Źródło:Media
03 października 2018 godz: 12:20

Firma Hyperloop TT zaprezentowała pierwszą na świecie kapsułę pasażerską, w której będą podróżować pasażerowie wykorzystujący ten system transportu. W założeniu pojazd ma osiągać prędkość 1200 km/h.

1/4
Kapsuła Quintero One. Źródło: Hyperloop Transportation Technologies
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: Materiały Prasowe
Kapsuła ma 32 metry długości i waży 5 ton. Futurystyczny pojazd pokazano wczoraj w Hiszpanii, skąd ma być później przewieziony do francuskiej Tuluzy, gdzie odbędą się dodatkowe prace techniczne – głosi komunikat start-upu Hyperloop Transportation Technologies.
statystyki

Komentarze (21)

  • Why(2018-10-03 12:32) Zgłoś naruszenie 912

    Wytłumaczcie mi w jaki sposób jest chlodzony hyperloop skoro jest zamknięty w rurze o obniżonym ciśnieniu to znaczy że resztki powietrza nie mogą go chłodzić? Pociągi aby osiągać prędkość 1200km/h muszą mieć naped w setkach a może tysiącach Megawatów co oznacza że nie ma możliwości w zamkniętym tunelu odprowadzić takiej mocy do otoczenia.... Mam wrażenie że to projekt do szukania naiwnych inwestorów

    Pokaż odpowiedzi (9)Odpowiedz
  • jalls-wj(2018-10-03 19:53) Zgłoś naruszenie 90

    Zbyt wiele tu zagadnień z najwyższej półki fizyki, inżynierii i innych dziedzin, aby to komentować przy pomocy spotów, z całym szacunkiem. Troche zaufania do fachowców dysponujących stosowna wiedzą i instrumentami badawczo-projektowymi.Nno i, a może przede wszystkim, do sponsorów finansujących tę zabawe.

    Odpowiedz
  • uSa(2018-10-04 11:48) Zgłoś naruszenie 41

    ***** polscy mondrale wszystko wiedza.

    Odpowiedz
  • Terminator(2018-10-03 12:33) Zgłoś naruszenie 48

    W Polsce też miał być hyperloop!!! Ale, jak brakuje hajs to jest wielki szajs!!! Buhehe.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Heh(2018-10-03 14:55) Zgłoś naruszenie 45

    Pan nie wie ,ze niskie ciśnienie to inna temperatura ?? Przeciez to prawie próżnia, a jakie mamy tam temperatury ??

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Gość(2018-10-03 17:28) Zgłoś naruszenie 22

    To jest nie tak odległa przyszłość.

    Odpowiedz
  • and(2018-10-03 15:33) Zgłoś naruszenie 21

    Rodzi się kilka pytań: 1. Jaka będzie cena biletu by pokryć koszty eksploatacji a amortyzacji tego systemu. Do tej akpsuły nie da się wcisnąć jednocześnie więcej niż 100 kapsuł ze względów bezpieczeństwa też jednocześnie na torze nie będzie dużo. 2. Co w będzie w razie rozszczelnienia się kapsuły w trasie. przy większym podciśnieniu same maski z tlenem nie wystarczą. A przy takiej prędkości próżnia musi być spora bo przy sporym dopasowaniu kapsuły do tunelu ten aerodynamiczny kształt niewiele pomoże. 3. Jak ewakuować ludzi w razie wypadku. itd.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze