Beckham, Messi i Woods: sportowcy, którzy zarabiają miliony, robiąc za "słupy reklamowe"

autor tekstu:Agnieszka Brzostek  Źródło:gazetaprawna.pl
02 sierpnia 2013 godz: 07:00 | Aktualizacja: 2013-08-02 14:54:52.283322+02Powrót do artykułu »

Znani sportowcy coraz częściej zamieniają się w produkty marketingowe, przynoszące sponsorom ogromne zyski. Nie dziwi jednak fakt, że tak chętnie pozwalają robić z siebie "słupy reklamowe" - często 90 proc. ich wielomilionowych majątków pochodzi nie ze sportowych zwycięstw, ale z lukratywnych kontraktów reklamowych.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
David Beckham jest między innymi ambasadorem luksusowych zegarków marki Breitling.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze