Prawie wszystkie telekomy oszukują klientów. Zobacz, na co uważać i jak nie dać się nabrać

autor tekstu:Piotr Dziubak  Źródło:Forsal.pl
24 stycznia 2014 godz: 05:55 | Aktualizacja: 2014-01-27 09:42:05.196295+01

Z najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że ze 104 skontrolowanych firm tylko 4 nie naruszały prawa. Zobacz, jak chronić się przed oszustwami i pułapkami zastawianymi na klientów.

1/8
Telefon
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock

Oszukują wszyscy?

Niemal wszystkie telekomy oszukują swoich klientów – takie wnioski można wyciągnąć z raportu UKE, który w 2013 r. przeprowadził kontrolę u 104 operatorów telekomunikacyjnych. Najwięcej nieprawidłowości dotyczy umów podpisywanych z klientami. Brakuje w nich informacji o opłatach należnych w momencie rozwiązania umowy, w tym o warunkach zwrotu wypożyczonych od operatora urządzeń. Z umowy często nie dowiemy się również, jaki jest minimalny poziom jakości usług oraz na jakich warunkach możemy z nich zrezygnować. Połowa operatorów w nieprawidłowy sposób rozpatruje reklamacje składane przez klientów. Wśród największych grzechów telekomów, UKE wymienia brak odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia jej złożenia i brak potwierdzenia przyjęcia reklamacji w formie pisemnej w terminie 14 dni.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze