Prawie wszystkie telekomy oszukują klientów. Zobacz, na co uważać i jak nie dać się nabrać

autor tekstu:Piotr Dziubak  Źródło:Forsal.pl
24 stycznia 2014 godz: 05:55 | Aktualizacja: 2014-01-27 09:42:05.196295+01

Z najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że ze 104 skontrolowanych firm tylko 4 nie naruszały prawa. Zobacz, jak chronić się przed oszustwami i pułapkami zastawianymi na klientów.

Klawiatura telefonu
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock

1. Dodatkowy sprzęt lub usługa

Czy rozmawiam z osobą decydującą o tym numerze telefonu? Dzwonię do pana w imieniu operatora x – tak zazwyczaj zaczyna się rozmowa, w trakcie której ktoś oferuje ci telefon, tablet czy pakiet internetowy w „specjalnej promocji przeznaczonej tylko dla ciebie”. Warto wiedzieć, że najczęściej jest to pracownik call center, firmy wynajętej przez twojego operatora, aby sprzedać ci dodatkowy sprzęt lub usługę. Dziwnym trafem rozmówca nie poinformuje cię o tym, że chodzi o dodatkowy numer telefonu, za który będziesz musiał płacić dodatkowy abonament. Jeśli uznasz, że oferta jest naprawdę atrakcyjna i zgodzisz się kupić usługę, pamiętaj o tym, aby dokładnie przeczytać umowę, którą operator ma obowiązek przysłać pocztą.

statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze