Historie sukcesu: Rzuciła agencję PR, aby wstawiać technologię do muzeum

autor tekstu:Jakub Kapiszewski  Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
18 października 2014 godz: 07:24Powrót do artykułu »

Studiowała historię sztuki i pracowała w agencji PR. Ale żadna z tych rzeczy Zuzanny Stańskiej nie pociągała, więc założyła własną firmę. Teraz oferuje rozwiązania hi-tech instytucjom, które kompletnie się z nimi nie kojarzą.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
Moiseum Stańskiej ma już tak dobrą renomę w środowisku, że ostatnio jedna z placówek poprosiła firmę o audyt technologiczny
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: Dziennik Gazeta Prawna
Moiseum Stańskiej ma już tak dobrą renomę w środowisku, że ostatnio jedna z placówek poprosiła firmę o audyt technologiczny WOJTEK GÓRSKI
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze