Nazwa firmy to jeden z kluczowych elementów wpływających na jej markę – może pomóc w rozwinięciu biznesowych skrzydeł lub też zabić nawet najlepszy pomysł i produkt. Forsal.pl postanowił przyjrzeć się genezie nazw stojących za największymi firmami świata.
Do niedawna byłem przekonany, że lubię rocka w każdej postaci, do tego lżejszą formę metalu, czasami trochę brzmień alternatywnych i muzyki klasycznej. Ale niedawno dotarło do mnie, że podczas jazdy nieświadomie zaczynam słuchać tego, co akurat pasuje mi do danego samochodu.
Konstrukcja nowego mostu w Warszawie jest już prawie gotowa. Według wstępnego scenariusza połowa szerokości przeprawy może być oddana jeszcze latem przyszłego roku.
mist(2015-04-18 08:56) Zgłoś naruszenie 00
Szanowy Autorze, Danielu Maikowski, pan poprawi ten kompromitujacy blad z o pochodzeniu prezesow koncernu Kia, bowiem ZADEN nie pochodzil z Korei Północnej, a pan walnal, ze wszyscy.
OdpowiedzPomysl na artyklu fajny.
edGar(2015-04-18 10:18) Zgłoś naruszenie 00
Mitsubishi też ma ciekawe pochodzenie. Nazwę widać w jej logo.
Odpowiedz