Adidas, Coca-Cola, Audi, LEGO. Skąd wzięły się nazwy najpopularniejszych firm na świecie?

autor tekstu:Daniel Maikowski  Źródło:forsal.pl
18 kwietnia 2015 godz: 06:55 | Aktualizacja: 2015-04-18 18:22:28.817812+02

Nazwa firmy to jeden z kluczowych elementów wpływających na jej markę – może pomóc w rozwinięciu biznesowych skrzydeł lub też zabić nawet najlepszy pomysł i produkt. Forsal.pl postanowił przyjrzeć się genezie nazw stojących za największymi firmami świata.

statystyki

Komentarze (2)

  • mist(2015-04-18 08:56) Zgłoś naruszenie 00

    Szanowy Autorze, Danielu Maikowski, pan poprawi ten kompromitujacy blad z o pochodzeniu prezesow koncernu Kia, bowiem ZADEN nie pochodzil z Korei Północnej, a pan walnal, ze wszyscy.

    Pomysl na artyklu fajny.

    Odpowiedz
  • edGar(2015-04-18 10:18) Zgłoś naruszenie 00

    Mitsubishi też ma ciekawe pochodzenie. Nazwę widać w jej logo.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze