Jak zarządzać pracownikiem, za którym nie przepadasz? Oto 6 praktycznych porad

autor tekstu:Źródło:gowork.pl
04 grudnia 2015 godz: 05:55 | Aktualizacja: 2015-12-11 07:42:00.130952+01

Bywa, że delikatnie mówiąc, nie przepadamy z za osobą, której pracą musimy zarządzać. Sytuacja nie jest łatwa, ale na pocieszenie warto pamiętać, że z taką sytuacją w pewnym momencie kariery styka się niemal każdy manager. Co zrobić, jeżeli podwładny doprowadza nas do szału? Michał Środa z GoWork.pl podpowiada jak profesjonalnie uporać się z trudną sytuacją.

coach, praca
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Otwarcie mów o tym, jak chcesz by zadania były wykonywane
Bądź precyzyjny i szczery. Zawsze precyzyjnie przedstawiaj swoje stanowisko – jeżeli jakieś drobnostki doprowadzają cię do szału powiedz o tym. Jeżeli wolisz, by twoi pracownicy wysyłali maile zamiast przychodzić do ciebie z każdą sprawą, powiedz im o tym. Ludzie nie czytają w myślach, ale wystarczy zasygnalizować pewne kwestie, by irytujące nas sytuacje więcej się nie powtarzały. Wielu szefów zapomina zakomunikować te drobne sprawy, skupiając się jedynie na najważniejszych kwestiach.
statystyki

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze