Darty, piętrusy i tramwaje. Pesa gra

autor tekstu:Konrad Majszyk  Źródło:Dziennik Gazeta Prawna
30 grudnia 2015 godz: 06:45Powrót do artykułu »

Zasady odbiorów zostały uproszczone. Producent powinien zdążyć. Ale eksperci obawiają się o jakość taboru.

Pociąg piętrowy dla Kolei Mazowieckich
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: Materiały Prasowe
Pociąg piętrowy dla Kolei Mazowieckich
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (9)

  • Adam(2015-12-30 10:20) Zgłoś naruszenie 250

    Powodzenia Pesa, udanego finiszu prac życzę.

    Odpowiedz
  • ???(2015-12-30 07:21) Zgłoś naruszenie 2327

    Jak prezesi pesy byli tacy zachłanni to niech teraz za to płacą, trzeba mieć umiar.

    Odpowiedz
  • Wrzos(2015-12-30 09:48) Zgłoś naruszenie 2032

    Powiedzmy sobie, że taka sytuacja jest spowodowana tylko i wyłącznie przepisami unijnymi i ma miejsce pierwszy raz w historii. Samorządy otrzymały ostatnią transze funduszy na ostatnią chwilę i w pośpiechu starały się je wydać. W wielu przypadkach Pesa wręcz ratuje te fundusze biorąc zamówienia, których nikt inny by się nie podjął ze względu na krótki czas ich realizacji. Samorządy to rozumieją, wiedzą, że robiły zamówienia na ostatnią chwilę i dlatego podchodzą do sprawy ze spokojem, czego nie można powiedzieć o wielu komentujących, którzy albo tego nie rozumieją albo nie chcą zrozumieć.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • adisak.(2015-12-30 08:01) Zgłoś naruszenie 422

    zakład Pesa Bydgoszcz działa na rynku pracy tak jak PIS, w Sejmie , szybko i nocą .biorąc wszystko.

    Odpowiedz
  • Merkel(2015-12-30 10:35) Zgłoś naruszenie 11

    Kibicuję im, bo Hyundai kiedyś też się uczył i produkował poniżej standardów liderów rynkowych, ale jakość tych wagonów skręcanych nocą to może być masakra.....

    Odpowiedz
  • Matrix(2015-12-30 11:36) Zgłoś naruszenie 12

    Miałem okazję jechać tym nowym składem. Zalety,to cisza, stabilna podróż, gniazdka i dostęp do sieci. Reszta nie zachwyca. Najgorszy mankament, to przekombinowana elektronika i brak możliwości regulowania oparcia. Po kilku godzinach wielu pasażerów wstawało i prostowało kręgosłup i nogi. Pasażerka zamknęła się w w.c. i wysiadła dopiero na następnej stacji po interwencji obsługi(często dochodzi do awarii drzwi w toaletach) Jest mało intymnie(brak przedziałów i ciasno) Następny mankament, to brak przedziału dla palących. To swoista dyskryminacja . Na końcu składu powinien być taki wentylowany przedział. Byłem świadkiem , jak bardzo ludzie się męczyli i zapowiadali rezygnacje z usług PKP . Kilka godzin dla nałogowego palacza to olbrzymi stres.Jeśli nic nie wolno, to dlaczego państwo pozwala na produkcję papierosów? Do tego dochodzą dość częste postoje z powodów nieznanych. ( obsługa nie informuje dlaczego) i w tym czasie również nie można samemu otworzyć drzwi.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze