Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Aktywizm, śledztwa i współlokatorzy. Oto 10 trendów konsumenckich na rok 2018

19 stycznia 2018, 06:30
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku.
Rzeczywistość rozszerzona (AR – Augmented Reality) nie będzie już nowinką, a szeroko wykorzystywaną technologią. U konsumentów wzrasta świadomość problemów środowiskowych, co przekłada się na bardziej odpowiedzialne wybory i inwestowanie w wiedzę (np. o swoich przodkach dzięki łatwo dostępnym badaniom DNA) oraz doświadczenie (praktyka mindfulness wciąż zyskuje zwolenników) niż rzeczy. Klienci będą chcieli bardziej uczestniczyć w procesie produkcji. Jednocześnie 10 lat po globalnym kryzysie finansowym wciąż mamy do czynienia z jego reperkusjami. Oto 10 trendów konsumenckich, które będą wiodły prym w 2018 roku. / ShutterStock
Co będzie kształtowało zachowania konsumentów? Według raportu przygotowanego przez Euromonitor International, wydatki konsumpcyjne w tym roku będą największe od 2011 r. Znacząco zmienia się jednak postawa nabywców – wraz z rosnącą nieufnością wobec przedsiębiorstw, coraz większą rolę zaczyna odgrywać transparentność firm.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej