Oppo oficjalnie rozpoczęło działalność w Polsce i chce systematycznie budować swoją pozycję na rynku smartfonów w długim okresie, poinformował dyrektor zarządzający Oppo Polska Leo Li. Ceny nowych telefonów zaczynają się od 999 zł i dochodzą do 3699 zł.
ikona lupy />
OPPO RX17 Neo / Media

"Rozpoczynamy oficjalnie działalność Oppo w Polsce. Na każdym z ponad 40 rynków na świecie, na którym jesteśmy realizujemy strategię o charakterze lokalnym, podążając za krajową kulturą i potrzebami lokalnych klientów. Nasze urządzenia cechują doskonałość i piękno. Jesteśmy liderem innowacji w oprogramowaniu i sprzęcie. Polska to rynek z 24 mln użytkowników smartfonów i wierzymy, że możemy osiągnąć tu znaczącą pozycję" - powiedział Li podczas premiery marki w Polsce.

ikona lupy />
OPPO Find X / Media
Reklama

Zapowiedział, że Oppo będzie kontynuować znaczące inwestycje w badania i rozwój nie tylko w dziedzinie fotografii smartfonowej, ale w AI i 5G.

Według słów przedstawicieli producenta, strategia na polskim rynku przewiduje systematyczną budowę pozycji rynkowej w długim terminie. Oppo liczy na sprzedaż zarówno w sklepach x-kom i RTV Euro AGD, strefie marki OPPO na Allegro jak również w kanale operatorskim. Ma umowy z Orange, Play i T-Mobile. Według komunikatu prasowego, Oppo będzie również mocno stawiało na działania w obszarze mody i designu.

ikona lupy />
Oppo AX7 / Media

Dyrektor sprzedaży Oppo Polska Łukasz Łyżwa podał, że firma startuje w Polsce z modelami: FindX (najwyższy współczynnik wypełnienia ekranu – 93,8 proc., wysuwany moduł aparatów, technologia SuperVOOC – w 35 min do 100 proc., Oppo Care - wymiana ekranu lub tylnej obudowy w razie stłuczenia) za 3699 zł, RX17 Pro z najnowszymi technologiami spółki za 2599 zł (z trybem do zdjęć nocnych i szybkim ładowaniem SuperVOOC), RX17 Neo (6,4 cala i duża pamięć) za 1499 zł oraz AX7 z bardzo dużą baterią za 999 zł.

ikona lupy />
Oppo Find X Lamborgini / Media

Oppo to 4. producent smartfonów na świecie obecny na ponad 40 rynkach. Ma 400 tys. sklepów, 6 centrów R&D i 32 tys. patentów technologicznych.

Jeszcze w ub.r. polski oddział marki Oppo informował o podpisaniu umów dystrybucyjnych z firmami NTT, ABC Data oraz TelForceOne. Partnerzy mają zapewnić szeroką dostępność produktów Oppo w Polsce razem z głównym dystrybutorem marki, którym w listopadzie ub.r. została Grupa AB.

>>> Czytaj też: Bomba czy niewypał? Wiemy, co będzie siłą nowych iPhone'ów