Jak sobie poradzić w nowej pracy? Oto 7 rzeczy, które warto wiedzieć

autor tekstu:Źródło:Monsterpolska
26 stycznia 2018 godz: 06:15

Chcąc poradzić sobie w nowej pracy, od samego początku musimy rozpocząć budowanie własnej pozycji. Ważne jest także poznanie nieformalnych zasad panujących w biurze.

1/8
Lider, przywódca
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
1. Dress code
„Rozpoczynając nową pracę w firmie, w której panuje określony dress code, sprawa ubioru jest rozwiązana. Z reguły firmy wymagają od kobiet – koszul, kostiumów, ciemnych rajstop i krytych butów, a od mężczyzn – koszul, marynarek, materiałowych spodni lub klasycznie skrojonych jeansów” – radzi Joanna Żukowska, ekspertka serwisu rekrutacyjnego MonsterPolska.pl. „Paradoksalnie trudniej ubierać się do firmy, w której sposób ubierania się pozostawiony jest w rękach pracowników. Brak oficjalnego dress code’u nie oznacza bowiem, że tych zasad nie ma. Są – niepisane – i trzeba je jak najszybciej poznać” – dodaje.
statystyki

Komentarze (3)

  • awansik(2018-01-26 10:54) Zgłoś naruszenie 121

    Eee tam... trzeba się dobrze podczepić a potem wystarczy lizać, lizać, przytakiwać, przytakiwać, ryć pod innymi, podczepiać się pod projekty, chwalić się cudzymi zasługami, zapraszać na wódeczkę, wyskakiwać na papieroska... ;)

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Marysia(2018-01-30 20:26) Zgłoś naruszenie 10

    Warto także popracować nad swoimi kompetencjami miękkimi takimi jak zdolności adaptacyjne, umiejętności organizacyjne czy szacunek dla pomysłów innych pracowników https://www.jobs.pl/6-kompetencji-miekkich-niezbednych-do-znalezienia-pracy Dzięki tym umiejętnościom z pewnością lepiej odnajdziemy się w nowym środowisku pracy.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze