Klienci rozczarowani autami klasy premium

autor tekstu:Źródło:forsal.pl
10 marca 2020 godz: 17:01 | Aktualizacja: 2020-03-10 23:26:34.513957+01Powrót do artykułu »

Audi wypada gorzej niż Ford, Mercedesy zawodzą swoich właścicieli bardziej niż Mitsubishi i Nissany, a Volvo i Jaguar znajdują się pod względem „satysfakcji z posiadania” nawet za budżetowym Fiatem. Z badań amerykańskiej firmy JD Power wynika, że wysoki poziom w segmencie aut luksusowych trzymają już wyłącznie Lexusy i Porsche.

1/2
Lexus ES to najlepiej oceniony przez klientów model wcałej 31-letniej historii badania J.D. Power
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: Materiały Prasowe
Lexus ES to najlepiej oceniony przez klientów model wcałej 31-letniej historii badania J.D. Power
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze