Przed 2023 r. ruszy produkcja polskich samochodów elektrycznych. Wiemy, ile powstanie

autor tekstu:Źródło:PAP
16 marca 2019 godz: 12:32 | Aktualizacja: 2019-03-16 14:04:00.116198+01Powrót do artykułu »

Przed 2023 roku ruszymy z masową produkcją polskich samochodów elektrycznych - powiedział PAP prezes spółki ElectroMobility Poland, Piotr Zaremba. Dodał, że początkowo z taśm zjedzie 100 tys. aut rocznie, docelowo produkcja wyniesie 200 tys. modeli w kilku segmentach.

  • « wstecz
  • dalej »
1/1
Samochód elektryczny w czasie ładowania
mniejsze zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Samochód elektryczny w czasie ładowania
statystyki

Komentarze (40)

  • FF(2019-03-16 12:53) Zgłoś naruszenie 4919

    A jak tego "samochodu" nikt nie bedzie chciał kupować, to się będzie kazało je jako samochody służbowe kupować państwowym spółkom, a jak dalej ten biznes będzie niedochodowy, to się każe udziały kupić Polskiej grupie Zbrojnej jak w przypadku Autosanu, i git.

    Pokaż odpowiedzi (4)Odpowiedz
  • przemo(2019-03-16 13:45) Zgłoś naruszenie 4814

    ale kabaret - jeszcze nie wiadomo co, ale już wiadomo ile. Musk by tego nie wymyślił na Twitterze;-)

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • obietnice pinokia(2019-03-16 12:47) Zgłoś naruszenie 3719

    Czyli niepowazne obietnice pinokia przesunely sie w czasie o x lat i troche urealnily. "..w początkowej fazach zapewne wykorzystamy doświadczenie naszych kolegów z Niemiec" tzn w niemieckich fabrykach bedzie nasza sila robocza ))

    Odpowiedz
  • Kuba(2019-03-16 16:59) Zgłoś naruszenie 358

    Ja to chyba śnie... Co oni chcą udowodnić? Kto im to kupi? Myślą że bez know-how w 4 lata zbudują samochód który zdobędzie homologację i będzie w stanie konkurować na rynku? Ten eksperyment będzie społeczeństwo drogo kosztował.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • pilzz(2019-03-16 14:04) Zgłoś naruszenie 3511

    Śmiechu warte. Jak można realizować strategiczny program narodowy, finansowany z budżetu państwa, przez niemiecką firmę. Przecież Niemcy to największy konkurent w tej branży. Wg mnie stworzą pozory rozwoju, wprowadzą stare, nieekonomiczne rozwiązania procesowe, a na końcu powiedzą "Lepiej kupcie u nas w Niemczech, bo u Polsce jest za drogo" itp. Na kilometr czuć drenaż kasy przez pośrednika na konta zarządu

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • Terminator(2019-03-16 14:36) Zgłoś naruszenie 3316

    E-Kaczormobile??? Hehehe.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • comdo(2019-03-16 17:46) Zgłoś naruszenie 288

    Jeśli ktoś w PiS chciałby się przekonać jak ciężko jest wejść na rynek motoryzacyjny, powinien spojrzeć na problemy z jakimi boryka się Tesla. Boryka się z nimi pomimo wieloletniego doświadczenia, stabilnego inwestora jakim jest Musk, i bogatego zaplecza technicznego i kadrowego istniejącego w USA. Chcieć jest dobrze, ale trzeba też umieć. PiS umie tylko trwonić pieniądze podatników.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Qłality(2019-03-16 16:08) Zgłoś naruszenie 242

    Jasne. Produkcja ruszy tak jak ruszyła w zeszłym roku produkcja elektrycznego dostawczaka Ursus ELVI. Ale co tam, byle bić w bęben narodowej dumy, zbijać kapitał polityczny, a w tle transferować niczyje (czyli państwowe) fundusze.

    Odpowiedz
  • anon(2019-03-16 20:05) Zgłoś naruszenie 202

    Gdy aparat państwowy bierze się za biznes to dziwnym trafem nigdy nic dobrego z tego nie wychodzi. Za dużo ludzi po drodze chce "uszczknąć" coś dla siebie.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • gge(2019-03-16 14:21) Zgłoś naruszenie 182

    jesli chcielibysm produkowac samochody to powinnismy kupic technologie kilka lat temu byla okazja kupic upadle szwedzkie wolwo - mieli technologie zabraklo kasy sytuacjewykorzystali chinczycy dzis dokapitalizowane wolvo ma sie swietnie a tak zaczynamy od zera z malymi szansami na powodzenie

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • REK(2019-03-16 21:26) Zgłoś naruszenie 1411

    Możemy się śmiać ale polacy robią najlepsze zamienniki części i to do każdego modelu i jesteśmy w stanie zrobić elektryka bo składa się on z niewielu części . Damy radę !

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • aktywista(2019-03-17 05:42) Zgłoś naruszenie 136

    Nie tędy droga - tak to Komisja Planowania budowała traktory 70 lat temu. Trzeba się przyjrzeć jak robi się to dziś i zagonić naszą zdolną młodzież, np Misiewicza do roboty. Niech napisze sprytną aplikację internetową do wyprowadzania kasy ze SKOK-ów, a za zarobione miliardy wybuduje się od podstaw na Pustyni Błędowskiej miasteczko Nowy Żerań. Fachowców nie trzeba szukać po świecie gdy krajowi wynalazcy się nudzą - po zastąpieniu w Syrence oryginalnego silnika spalinowego od strażackiej motopompy przez sprawdzony silnik elektryczny z pralki Frania nasz kraj zaleje Afrykę prostym w obsłudze pojazdem jak Ursus traktorami.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • serbiusz(2019-03-16 20:32) Zgłoś naruszenie 132

    Udziałowcy to firmy państwowe świadczy to że będzie przekręt. Polska nigdy nie była państwem marki samochodu który ktoś ze świata chciał kupić. Jest to następny chłam po elektrowni atomowej i OFE , Polacy to biedny naród , który ma samochody ok 10 letnie, a na elektryczne to nawet w UE rzadko kogo stać.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • tak będzie (2019-03-16 23:17) Zgłoś naruszenie 126

    Ten Pinokio wyprowadzi nas na manowce i sobie pójdzie.

    Odpowiedz
  • Tymoteusz(2019-03-17 10:49) Zgłoś naruszenie 103

    Jak nie mają budżetu 4mld zł to mogą nie pjacowac. Kolejni niepoważni Janusze biznesu

    Odpowiedz
  • Zawiść , zazdrość(2019-03-17 17:19) Zgłoś naruszenie 45

    Trzymam kciuki. Powodzenia

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Pszcz(2019-03-16 21:08) Zgłoś naruszenie 30

    Ekosystem?

    Odpowiedz
  • sukces_goni_sukces(2019-03-18 14:55) Zgłoś naruszenie 00

    Czyli trzy? cztery? lata trwało wybranie firmy, która zrobi wszystko za nas. Nie ma powodu wątpić w powodzenie tego przedsięwzięcia. Sukces goni sukces.

    Odpowiedz
  • Marek(2019-04-20 19:43) Zgłoś naruszenie 00

    Jałowe spory partyjne, medialne afery i nieskutecznych polityków zostawiamy za sobą. Czas na Polskę #FairPlay!

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze