Najmniej paliwożerne SUV-y – ranking Consumer Reports

autor tekstu:Źródło:Inne
22 lutego 2017 godz: 21:24 | Aktualizacja: 2017-02-22 21:25:39.716035+01

Wyniki najnowszej analizy przedstawionej w styczniowym rankingu Consumer Reports udowadniają, że posiadanie dużego SUV-a wcale nie musi oznaczać większych wydatków na paliwo. Wyniki sprzedaży pokazują, że fakt ten doceniają również właściciele firm, którzy coraz częściej wybierają samochody właśnie z takim nadwoziem.

1/12
samochody
większe zdjęciazobacz miniaturyźródło: ShutterStock
Specjaliści ds. rynku flotowego są zgodni, że koncepcja eco floty stała się obecnie bardzo popularna. Wiele firm chce bowiem przyczynić się do walki z emisją CO2, jednocześnie poprawiając swój wizerunek.
- Wiele firm dostrzegło dopiero teraz, kiedy poziom smogu jest alarmujący, obecność samochodów ekologicznych w polskiej ofercie. My nad projektem zmniejszenia emisji CO2 i usprawnienia transportu w mieście pracujemy od ponad roku i w kwietniu uruchamiamy program carsharingowy dla mieszkańców Warszawy – komentuje Katarzyna Panek, rzecznik prasowy firmy Panek S.A. – W wynajmie średnio- i krótkoterminowym, we flocie bisko 1400 aut mamy dostępne również hybrydy. Zrezygnowaliśmy natomiast z wprowadzenia samochodów elektrycznych. Przez pewien czas testowaliśmy to rozwiązanie, jednak brak ładowarek i nadal niewystarczające zasięgi samochodów nie pozwoliły na dodanie ich do standardowej oferty wypożyczalni.
Zgodnie z raportem przygotowanym przez KPMG, na polskim rynku największe wzrosty odnotował segment małych oraz średnich SUV-ów i crossoverów. W 2015 roku sprzedaż wyniosła 78,2 tys. sztuk, w 2016 roku osiągnęła poziom 98,4 tys. aut.
statystyki

Komentarze (3)

  • Ciekawy(2017-02-23 20:41) Zgłoś naruszenie 50

    Nie raczyli nawet przeliczyc tego z mpg na l/100km. Co za troska o czytelnika...

    Odpowiedz
  • nm(2017-03-04 08:52) Zgłoś naruszenie 11

    co za bzdury dla glupcow --- a ktos policzyl ile emergii elektrycznej trzeba wyprodukowac czyli spalic wegla gazu czy ropy zeby dalo sie wyprodukowac taki samochod -- po drugie prad z gniazdka juz nie smrodzi --- ludzie puknijcie sie w leb -- zeby byl w tym gniazdu znowu trzeba spalic tysiace ton wegla -- a gdzie straty na przesylach --- szkoda mi gadac z nie znajacymi tematu redaktorkami --- oczywiscie jest przyszlosc przed nowymi rodzajami energii --- ale nic na hurra i bez mozgu

    Odpowiedz
  • eg(2017-03-03 23:46) Zgłoś naruszenie 00

    japończyki a gdzie daihatsu

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze