Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Rozmowa o pracę: 8 znaków, że nie powinieneś przyjmować oferty pracy

12 grudnia 2013, 04:51
1. Osoba, z którą jesteśmy umówieni, bardzo się spóźnia. „Lekceważenie czyjegoś czasu nie tylko jest niegrzeczne, ale też szkodzi biznesowi” – tłumaczy portalowi Business Insider doradca zawodowy Dana Manciagli. Owszem, obsunięcia w grafikach się zdarzają, jednak jeżeli osoba mająca przeprowadzić z tobą rozmowę przychodzi na spotkanie znacząco po czasie, powinna zapalić ci się lampka ostrzegawcza.
1. Osoba, z którą jesteśmy umówieni, bardzo się spóźnia. „Lekceważenie czyjegoś czasu nie tylko jest niegrzeczne, ale też szkodzi biznesowi” – tłumaczy portalowi Business Insider doradca zawodowy Dana Manciagli. Owszem, obsunięcia w grafikach się zdarzają, jednak jeżeli osoba mająca przeprowadzić z tobą rozmowę przychodzi na spotkanie znacząco po czasie, powinna zapalić ci się lampka ostrzegawcza. / ShutterStock

Powiązane

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej