FlixBus wprowadził testowo sprzedaż biletów w autobusie na trzech wybranych liniach FlixBus Polska, a do końca marca będzie ona sukcesywnie uruchamiana na pozostałych połączeniach, podała spółka.

"Uruchomienie sprzedaży w autobusie to przede wszystkim odpowiedź na zapotrzebowanie pasażerów z ograniczonym dostępem do Internetu, osób starszych oraz tych, które decydują się na spontaniczną podróż. Do tej pory zakup biletu u kierowcy był możliwy na jednej linii międzynarodowej ze Szczecina do Berlina. Obecnie planujemy wprowadzenie tej opcji na wszystkich połączeniach krajowych i międzynarodowych FlixBus Polska" - powiedział dyrektor ds. operacji FlixBus Polska Konrad Bąbliński, cytowany w komunikacie.

Linie FlixBusa z pokładową sprzedażą biletów to:

- 057 Szczecin-Berlin;

- 1340 Warszawa-Szczecin;

Reklama

- N1340 Warszawa-Szczecin;

- 1351 Warszawa-Bydgoszcz, podano również.

FlixBus, założony w Niemczech jako startup, posiada największą międzymiastową sieć połączeń autobusowych w Europie, realizując 350 tys. połączeń dziennie do 2 tys. destynacji w 29 krajach. FlixBus w Polsce oficjalnie wystartował pod koniec 2017 r. W 2018 r. uruchomił w Polsce ponad 40 krajowych i zagranicznych tras i przewiózł ok. 4 mln pasażerów, m.in. dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com.

>>> Czytaj też: Budowa dróg na Południe miała być priorytetem, ale część inwestycji napotka na trudności